A A A K K K
людям з порушенням зору
Відділ освіти та спорту Великописарівської селищної ради

Підготовка перших класів до роботи в умовах НУШ у 2019/2020 н.р.

Дата: 30.05.2019 08:11
Кількість переглядів: 36

Делегація Великописарівського району у складі вчителів майбутніх перших класів, заступників директорів, головного бухгалтера централізованої бухгалтерії відділу освіти, директора ІРЦ, начальника відділу освіти та методиста з початкової  освіти взяла участь у нараді з питань підготовки перших класів до роботи в умовах Нової української школи у 2019/2020 навчальному році, що відбулася в Охтирській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів № 3 Охтирської міської ради

Для учасників наради директор Департаменту освіти і науки Сумської ОДА проаналізувала першочергові освітні завдання щодо створення нового освітнього простору та забезпечення реалізації в області права кожного на освіту.

Про обов’язковість поділу класів на групи при вивченні окремих предметів, зокрема, дотриманні поділу на групи при вивченні української та іноземної мов зазначила начальник відділу дошкільної, загальної середньої освіти Департаменту освіти і науки Світлана БИРЧЕНКО.

Питання розподілу та використання коштів субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам висвітлила начальник відділу фінансово-ресурсного забезпечення Департаменту освіти і науки Алла ШАМРАЙ.

У рамках заходу обговорено створення та функціонування інклюзивних класів у закладах загальної середньої освіти, інформувала завідувач обласного ресурсного центру з підтримки інклюзивної освіти комунального закладу Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти Юлія ДІДОРЕНКО.

Окрему увагу приділено питанню забезпечення закладів освіти Сумщини високошвидкісним Інтернетом. За словами завідувача сектору інформаційних технологій, моніторингу освітніх програм та статистичної звітності Департаменту освіти і науки Івана БАРДАКОВА, забезпеченість закладів загальної середньої освіти високошвидкісним Інтернетом – це необхідний крок до реалізації реформи Нової української школи, цифровізації освіти і, відповідно, до здобуття нових необхідних компетенцій учнями.

Для Сумської області розподілено видатки на придбання послуг з доступу до Інтернету закладів загальної середньої освіти відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 3 квітня 2019 р. № 319 «Деякі питання надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію заходів, спрямованих на підвищення якості освіти». Цією ж постановою затверджено порядок та умови надання субвенції, де описано черговість підключення закладів і основні вимоги до швидкості Інтернету.

Пріоритетними в черговості підключення закладів загальної середньої освіти є заклади, у яких взагалі відсутній Інтернет, і опорні заклади з кількістю учнів більше 100.

Департаментом освіти і науки Сумської обласної державної адміністрації складено і проаналізовано карту забезпечення доступом до Інтернету закладів загальної середньої освіти області. Взагалі відсутній доступ до Інтернету лише в 5 із 436 шкіл області. Існує проблема невідповідності швидкості доступу до мережі в окремих закладах чинним вимогам до якості Інтернету. Головною причиною такої ситуації є перш за все географічне розташування закладів загальної середньої освіти, що ускладнює підключення будь-якого швидкісного Інтернету. Так, наприклад, оптоволоконне з’єднання наявне в закладах освіти, які розташовані в містах обласного значення, і громадах, які територіально наближені до обласного центру. Більш віддалені заклади можуть користуватися лише бездротовими типами підключення, які не надають необхідну швидкість доступу.

На Сумщині проводиться робота щодо забезпечення всіх закладів освіти доступом до Інтернету з обов’язковим досягненням високої швидкості.

Матеріали з https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=275355003274277&id=100388274104285&__tn__=K-R0.g


« повернутися

Вхід для адміністратора