Відділ освіти Великописарівської районної державної адміністрації

Дидактико-педагогічний колоквіум

Щоб забезпечити реальну перспективність і наступність у ро­боті дошкільного закладу та школи,  важливо дотримуватись певних умов: співробітництво має бути довготривалим і нерозривним; ро­бота - системною і плановою; завдання - комплексними та інтег­рованими. А отже, має забезпечуватися  наступність між Державними стандартами дошкільної і початкової освіти.

Понад 30 педагогів  Великописарівського району та Кириківської  селищної ради взяли участь у дидактико-педагогічному колоквіумі «Забезпечення процесу наступності закладу дошкільної освіти та початкової школи в умовах реформування освіти»,  який відбувся 19 березня 2019 року на базі Великописарівського  закладу  дошкільної освіти (дитячий садок) "Ромашка"

Відкрили захід вихованці закладу, які подарували гостям музичне вітання.

Учасників семінару привітали Дмитриченко С.О., начальник відділу освіти Великописарівської РДА, Плотнікова С.П., завідувач районного методичного кабінету, Бокань Н.В., директор  Великописарівського  закладу  дошкільної освіти (дитячий садок) "Ромашка".

Методист з дошкільного виховання навчально-методичного відділу координації освітньої діяльності та професійного розвитку Сумського ІОППО Міщенко Лариса Борисівна наголосила,що для  забезпечення  безперервності  освітнього процесу, досягнення  високої якості освіти, важливо створити сприятливі умови для переходу дітей від однієї освітньої ланки до іншої. З цією метою варто налагодити тісну взаємодію загальноосвітніх та дошкільних навчальних закладів.

Далі  Лариса Борисівна провела  інтерактивний практикум «Проблеми наступності дошкільної та початкової освіти, Зворотній зв'язок »,  де обговорили питання наступності дошкільної та початкової освіти в контексті реалізації концепції Нової української школи; професійної мобільності педагога; наступності у реалізації програми виховання дітей дошкільного і молодшого шкільного віку.

Учасники колоквіуму отримали методичні рекомендації щодо забезпечення наступності дошкільного закладу – початкової школи в умовах реформування початкової освіти та велике задоволення від спілкування.



« повернутися до списку новин