Індивідуальне навчання
Організація індивідуального навчання
Здійснюється відповідно до нормативно-правових актів та документів:
- Положення про індивідуальну форму здобуття загальної середньої освіти (у редакції наказу Міністерства освіти і науки України від 10 липня 2019 року N 955, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 02 серпня 2019 р. за N 852/33823), яке діє з 20.08.2019 року
- Листа Міністерства освіти і науки України «Методичні рекомендації щодо організації навчання осіб з особливими освітніми потребами в закладах освіти в 2019-2020 н.р.» від 05.08.2019 № 1/9-498.
- Типових освітніх програм спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей з особливими освітніми потребам (джерело: https://mon.gov.ua/ua/osvita/zagalna-serednya-osvita/navchannya-ditej-u-specialnih-zakladah-osviti/osvita-ditej-z-osoblivimi-potrebami/navchalni-plany)
- Програм з корекційно-розвиткової роботи для дітей з особливими освітніми потребами (джерело: https://mon.gov.ua/ua/osvita/zagalna-serednya-osvita/navchannya-ditej-u-specialnih-zakladah-osviti/osvita-ditej-z-osoblivimi-potrebami/navchalni-programi/korekcijni-programi
- Постанови Кабінету міністрів України від 26 жовтня 2016 р. № 753 «Про встановлення строку навчання у загальноосвітніх навчальних закладах для дітей з особливими освітніми потребами» (джерело: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/753-2016-%D0%BF)
Кількість навчальних годин для здобувачів освіти з ООП (без урахування годин на проведення корекційно-розвиткових занять) визначається з розрахунку:
- 1 - 4 класи - 10 годин на тиждень на кожного здобувача освіти;
- 5 - 9 класи - 14 годин на тиждень на кожного здобувача освіти;
- 10, 11 (12) класи - 16 годин на тиждень на кожного здобувача освіти.