A A A K K K
людям з порушенням зору
Відділ освіти та спорту Великописарівської селищної ради

БУДИНОК ДИТЯЧОЇ ТА ЮНАЦЬКОЇ ТВОРЧОСТІ Великописарівської селищної ради

В основу діяльності  закладу  покладено ідею гармонійного, вільного самовдосконалення особистості. Основна мета – забезпечити потреби особистості у творчий самореалізації та інтелектуальний, духовний і фізичний розвиток, підготовку до активної професійної та громадської діяльності, створити умови для соціального захисту, зробити дитяче дозвілля змістовним, виховувати дитину, культивуючи творчість, самореалізацію та здоровий спосіб життя, сформувати підлітка, як творчу особистість, вирішивши водночас проблему вільного часу. Розуміючи всю важливість залучення до цікавого та змістовного дозвілля дітей та підлітків, педагоги  закладу розробляють нові форми роботи, де вихованці виступають не лише глядачами, а й активними учасниками кожного дійства.

У структурі закладу - художньо-естетичний, туристсько-краєзнавчий, декоративно-ужитковий, соціально-реабілітаційний, військово-патріотичний напрям.

Масові заходи плануються за основними напрямками позашкільної освіти та проводяться згідно  з розробленими посеместровими циклограмами.​

У БДЮТ проводяться заходи з підвищення фахового рівня педагогів закладу: семінари, семінари-практикуми керівників гурткової роботи, виїзні семінари, конференції, засідання "крунлих столів" тощо.

Вихованці є активними учасниками Міжнародних, Всеукраїнських та обласних конкурсах, також активно беремо участь у заходах громади, району, області. Наприклад: краєзнавчій конференції " У світі краєзнавчих відкриттів"; фестиваль- конкурс "Молодь обирає здоровя"; краєзнавча єкспедиція "Герої сучасності серед нас"; конкурс дитячого малюнка "Я люблю свій рідний край", конкурс юних фотоаматорів "Моя україна", Всеукраїнський фестиваль дитячої та юнацької творчості "Чисті роси", "Веселка творчості"; "Лялькове диво"; "Військові обереги від Св Миколая" та багато інших.​

Заходи, що проводяться закладом, розраховані на різновікову аудиторію, також вони різноманітні за формою та змістом: це і масові свята, ранки, акції, шоу-програми, конференції, інтелектуальні турніри, конкурсні пізнавальні та розважальні програми, туристичні зльоти.

Ефективність  виховання залежить не лише від системної роботи з дитиною, а й від психолого-педагогічної підготовленості батьків. Психолог закладу проводить з батьками роз’яснювальну роботу у формі анкетування .

Батьки долучаються до участі в патріотичних акціях, краєзнавчій дослідницькій роботі, святах, фестивалях, виставках родинної творчості, розроблення родинних проектів. З метою пропаганди кращих стилів сімейного виховання проводиться районний етап  обласного конкурсу дерев-родоводів «Нехай квітує дерево родинне», учасниками якого щороку стають  до 15 сімей  вихованців. У межах проекту презентуються традиції та реліквії родин, їх творчі здобутки, усіляко пропагуються різноманітні форми творчої взаємодії педагогів, вихованців і батьків.

Педагоги закладу системно працюють над розробленням і впровадженням у навчально-виховний процес ефективних форм і методів роботи, спрямованих на формування ціннісного ставлення вихованців до Батьківщини, держави, нації. Із цією метою методистом, керівниками гуртків  розроблено збірники сценаріїв виховних заходів і конспекти занять національно-патріотичної тематики.

У БДЮТ створена Рада старшокласників. Разом з дітьми ми  організували та провели районну  акцію «Запали свічку» до Дня пам’яті жертв голодомору.  1 грудня  у Всесвітній день боротьби зі СНІДом відбувся виховний захід під назвою: «Будьмо, як сонце, яке світить і для здорових, і для хворих на ВІЛ, тобто для всіх!».  В ході акції «Повертайся живим» була проведена учнівська конференція до Дня Збройних сил України. Всі присутні виготовили ангели-обереги воїнам   та передали в зону АТО.

До акції «Збери кришечку – подаруй протез воїну АТО» долучилися не тільки вихованці БДЮТ , а й жителі селища. Проходить акція по збору залізних баночок для виготовлення окопних свічок.

Вихованці досліджують історію виникнення села, історію рідного краю, беруть участь у конкурсі юних фотоаматорів "Слобожанський оберіг". Вихованці турисько-краєзнавчих гуртків працюють над виконанням завдань руху учнівської молоді України за збереження та примноження традицій, звичаїв, обрядів.

На виконання плану роботи Сумського обласного центру позашкільної освіти та роботи з талановитою молоддю з метою виховання любові до України, гтотовності до захисту її честі, гідності, суверенітету, шанобливого ставлення до героїчного минулого і сьогодення було пордовжено напрямок "Герої сучасності серед нас". Вихованці БДЮТ проводили активну роботу по цьому напрямку, активно працювали по зібранню матеріалів про воїнів.

Поважати будь-яку особистість, не обходити увагою дитячих обдарувань – пріоритети діяльності Будинку дитячої та юнацької творчості. Мета кожного заняття, кожного виховного заходу – гармонійний розвиток дитини та зміцнення її віри у власні можливості.

На сьогодні актуальною проблемою суспільства є збереження інтелектуальної еліти країни. Освіта ХХІ століття – це освіта для людини-дослідника, здатної до творчого мислення, самостійного пошуку шляхів вирішення актуальних проблем.

Усе це зумовлює необхідність відповідних змін у діяльності позашкільного навчального закладу, вимагає перегляду підходів до визначення мети та завдань позашкільної освіти, формування її змісту, організації навчально-виховного процесу.

Тому педагогічний колектив поставив перед собою такі завдання: упровадження інноваційних педагогічних технологій в діяльність закладу та творча співпраця всіх суб’єктів навчально-виховного процесу.

У контексті зазначеного педагоги закладу працюють над створенням таких умов для практичної діяльності, щоб кожна дитина  могла виявити свої інтереси, оцінити свої можливості, зробити усвідомлений професійний вибір.

Позашкільний навчальний заклад дає змогу дитині розширити коло спілкування, знайти однодумців. Отже, дитина має право і можливість вибору найприйнятнішого середовища для розвитку.

Основою діяльності закладу є  програма «Обдарована дитина», розроблена колективом БДЮТ та План роботи з обдарованими і талановитими дітьми .  Охоплюються різноманітні сфери обдарованості та забезпечується  взаємодія різних методів і форм роботи з обдарованими дітьми на різних етапах вікового розвитку вихованців.​

Робота з дітьми, а особливо з  обдарованими,   вимагає належної змістової наповненості занять, зорієнтованості на новизну інформації та різноманітні види пошукової аналітичної, розвиваючої, творчої діяльності.  Вона під силу тільки висококваліфікованим, вимогливим, небайдужим до своєї праці керівникам.

Практична діяльність  БДЮТ свідчать про те, що надзвичайно важливим для реалізації завдань здійснення  виховання дітей -  є соціальне партнерство закладу із закладами освіти,  з різними верствами суспільства, державними інститутами, громадськими організаціями. Наш заклад тісно  і активно співпрацює із  радою  ветеранів, військовими комісаріатом, відділенням поліції, відділом культури, Централізованою бібліотекою,  відділом молоді та спорту, прикордонною службою,  засобами масової інформації.   

В скрутний для нашої країни час, обов'язок кожного громадянина нашої держави жити, працювати, творити на засадах національної гідності, високої самосвідомості та активної громадянської позиції і цим самим вносити свій внесок у загальну справу, Перемогу. 

Вхід для адміністратора