УПРАВЛІНСЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ ЗАКЛАДІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ
Ключовим в освітній діяльності закладів дошкільної освіти є спрямування зусиль на формування розвиненої, духовно багатої, оптимістично налаштованої особистості з перших років і до вступу в школу.
Під час війни в Україні набуває особливої актуальності питання:
Як налаштувати в дитячих садках освітній процес?
Як поліпшити якість освіти дошкільнят?
В умовах розвитку системи дошкільної освіти та виховання до керівників дошкільних освітніх установ ставлять великі вимоги. У цілому сучасна ситуація залежить від ,
уміння керівника швидко реагувати на зміни, що відбуваються в економічній, соціальній сферах,
уміння впроваджувати в практику закладу дошкільної освіти науково-педагогічні досягнення в галузі управління.
Управління сучасним закладом сьогодні неможливо без отримання систематичної, оперативної, достовірної інформації як засобу зворотного зв’язку. А засобоми отримання такої інформації можуть бути діагностування і моніторинг — тривале спостереження за об’єктами або явищами педагогічної діяльності, система отримання даних для ухвалення управлінських рішень.
Крім того, моніторинг можна вважати незалежною експертизою стану освітнього процесу, систему збирання, аналізу, подання інформації та інформаційну базу управління.
Тому 2 серпня 2023 року Центром професійного розвитку педагогічних працівників проведено онлайн-зустріч з директорками закладів дошкільної освіти «Моніторинг як сучасний засіб управління якістю освіти в ЗДО», де розглянуто актуальні питання:
моніторинг якості освіти,
внутрішній моніторинг якості освіти,
якість освіти та якість освітньої діяльності,
напрями та річний цикл моніторингу,
етапи, програма та графік моніторингу.